Tänä päivänä löytää niin paljon erilaisia blogeja netistä, että syttyi sellainen ajatus, että miksei? Blogin aloittaminen on ollut pitkään mielessäni, mutta sen aloittaminen on aina ollut niin vaikeaa,,,,esteenä on ollut tuo niin monimutkainen suomenkielen taitoni. Taivutukset, päätteet, pilkut, pisteet,, päälauset,,sivulauseet ovat kaikki minulle hankaliaasioita:??:. Kaksikielisyyteni on aiheuttanut minulle paljon ongelmia, mutta parempaan suuntaan ollaan kielen kanssa koko lailla menossa. Nyt olen päässyt sen kynnyksen yli ja annetaan mennä,,meni sitten syteen tai saveen. Vielä mietin, mitä haluan blogin sisältävän..Aluksi ainakin kaikenlaista löpinää maan ja taivaan väliltä, sekä omia hauskoja ja ei niin hauskoja kompastukivejä menneestä, nykyhetkestä ja mahdollisista tulevista koitoksista. 

 
Asustan idyllisessä maalaismaisemassa perheeni kanssa, jossa mies käy säännöllisen epäsäännöllisesti töissä. Itse teen kaksivuorotyötä ja vapaa-aikani kulutan aika lailla kirjallisuuden parissa. Vielä ei ole perustettu Riippuvaiset kirjaholistit -kerhoa, johon minut varmaan hetimmiten lähetettäisiin:DD. Olen kaikkiruokainen kun on kyse kirjallisuudesta, mutta parhaimmat tarinat löydän fantasiakirjallisuuden parista. En ole mikään klassikkösyöjätär, vaikki niitäkin luen. Klassikoista on jäänyt mieleen vain neljä kirja: Juhani Ahon Juha, Steinbeckin Vihan hedelmä, Bradburyn Fahreinheit ja Canthin Köyhää kansaa. En myöskään menee kiljuen hankkimaan itselleni Finlandia -palkinnon voittanutta kirjaa. 
Viimeisin tarina, jota olen lukenut kertoi naisesta, joka ensin kuoli saadessaan avaruudesta tippuneen vessapöntön päähänsä ja heräsi sitten muurahaisena. Kirjan nimi, Huono Karma, kertoo jo aikalailla mitä tämä nainen joutui käymään läpi.,,,mutta voi sitä tarinaa, joka kutitti aika lailla nauruhermojani. 
Silloin kun en ole kirjojen parissa, touhuan lasten harrastusten parissa. Meidän perheestä löytyy monenmoista harrastusta ja yhteen näistä olen täysillä hurahtanut, joten silloin kun kirjan tarina ei ole viennyt minua menneessään, olen huutamassa joukkuettamme voittoon.
 
Ihmissuhteista sen verran, että pyrin välttämään sellaisia ihmisiä, jotka omistavat kaksi naamaa; because people who talks bad about you behind your back, but smiles when they see you,, are the  most disgusting creatures Parhaimmat ystävät löydän siis tarinan sankarittarista.  Myönnän,, olen sosiaalinen erakko. Viihdyin hyvin  sekä omassa että perheeni seurassa,,mutta osaan olla sosiaalinen tarvittaessa. Työnikin edellyttä hyviä vuorovaikutustaitoja. 
 
Olen Vaaka nousevalla Oinaalla. Elämäni aikana olen pyrkinyt välttämään Härkäihmisiä, siinä taas onnistumatta. En voi sitten käsittää, miksi heitä aina tupsahtaa elämääni. En yksinkertaisesti pysty ajattelmaan selkeästi, kun he ovat ympärilläni.
Sitten tullaan sukuun. Monen monta kertaa saa kuulla, että suku on pahin. Minullapa on aivan ihana suku..se on tarpeeksi pieni ja heidän kanssa pystyy puhumaan luottamuksellisesti. Äitini on minulle läheinen,,isääni en ole tavannut sen jälkeen, kun he erosivat,,mutta minulla on jo parikymmentä vuotta ollut aivan mahtava isäpuoli! Sain kaupan päälle myös velipuolen;) Sukulaiset asustavat pitkin maailmaa, onneksi on Skype keksitty,,joten kesustelua riittää miltei joka toiselle päivälle ja kerran vuodessa näen heidät, kun he tulevat Suomeen kesää viettämään,, oi niitä kesäiltamuistoja, joita on vuosien varrella kertynyt :DD Ensi kesänä pääsemme vastavuoroisesti ulkomaille,,kun nuorin serkuistani pääsee alttarille <3
 
Kuvia tulen myös lisäämään,,mutta vasta ajan kanssa. Ensin täytyy sisäistä tämän blogin kaikki työvälineet, jotta saan siitä sellaisen kuin haluan.